Sumbangan Ikhlas

Wednesday 3 October 2012

harapan . .

harapan...........
harapan menjadi layu pastu berbunga coz,,,
inginku nak tambah follower . .
menjadi membe KUU . .
menaikkan rating belog kuu. .
 N meng-SHARE- kan CERITA KARUTKU ini ..
oooooooOOOOooooo.....

- nyanyi sambil ikot rentak  HYPER ACT punye lagu - ^_^#$%

Inilah harapan aku yang berkurun lame sejak hadirnye ENGKAU wahai mr. belog !
harapan tak harapan sape suruh tak join memane segmen JOM TINGKATKAN  FOLLOWER BERSAMA  dot.dot.dot.dot n update belog  kasik menarik lagi tertarik kau memang DA BOMB .

Nilah aku ! nk tunngu org follow aku sambil goyang kaki ngadap tv memang TAKKK la jawabnye . .

dia ni pun pandai STAY POSITIVE ! AKU ?$%# AIGOOO


 
nak jugak kan ade follower yg banyak ,, lebih 1 ponn jagilah .. BAIK TAK PAYAH !
lepas nih terpaksa la aku merajinkan diri  I FOLLOW U belog2 yg laen yerr dak? 
hahahahaha

okeh ! okeh ! 

halloooooo ! nama saya ungucrayons bukan UNTA MAKAN RUMPUT . .
from today onwards iFOLLOW  U & u FOLLOW I jugak tau !
#memang terdesak tol budak nih kan ?!   if YES | LIKE|  / IF nope | comment n follow me keHHH|

OKAYY thats all from i petang2 cam gini ::: bai bai bai








No comments:

Post a Comment