Sumbangan Ikhlas

Wednesday 26 September 2012

Perlu ke ?

Assalammualaikum W.B.T dan hai hai hai  kepada sesiapa yang berjaye menjejaki n mentelaah belog n CHERITA KAROOT AKU aku nih . AKHIRnye berjaye jugak aku siapkan belog nih yang setelah sekian lama terbelangkai dek kontraktor yang kurang cekap n di(+,-)lagi ngan problem TENET yg memang slow mengalahkan siput2 yg ade dalam EARTH NIH ! . DULU aku asyik meng-stalkerkan belog orang je KALI ni n SELAMANYE aku pulak kena up to date KAN  belog aku ni haa - padan ngan muke ekau haa sapo suruh wat belog tuh GATAIIIII !!


Kekadang aku penah gak terpikio perlu ke belog2 nih sume ?//":}
Bagi aku yg masih bertatih lagi crawl2 gitu memang patot lah menyibukkan diri dlm menda2 nih sume . BAGI YG KATAKAN  "NOPE" too belog - " hade aku kesahhh !! - from  BELOG nih lah yg dapat 
meng-eratkan lagi silaturrahim selain DARI :

1 .JUMPA MEMBE TGH JALAN PASTU BERSEMBANG BERTEPUK  TAMPAR BAGAII !
                                 @
2 . CHAT2 DI MUKA BUKU SAMPAI KE MALAM X SESUDAHNYE !
                                 @
3 . BERGAYUT DGN TEFON YG TAK MAHAL N TAK MURAH TU MENGALAHKAN BERUK2 DI ALASKA !
                                 @
                                 |
                                 |
                      -bape banyak daa " @ "-
                 # bawak rileks2 dulu okEHHH #
:: p/s - TRIMAS pada yg kunjung-mengunjungi belog aku nih ! sekali dah come too my belog don't ever dream too out back kehh . wahh ni conpem ramai yg tak mai dah . ^_^# -

No comments:

Post a Comment