Sumbangan Ikhlas

Monday 17 June 2013

enterpreneurship class ! apakah produk yang sesuai untuk diketengahkan pada masa kini ?

SALAM


Shortsem yang ke-2 aku baru saja bermula. yeayy !  aku harap shortsem ni nanti senang nak score dan subjek2 dia agak interesting sikit kali ini. Nak tau apa dia ?


okay..
SUBJEK SHORTSEM KALI INI



shortsem kali ni hanya 7 minggu saja belajar. Huh , aku harap dalam masa 7 minggu tu dapat habiskan semua pembelajaran coz lecture aku kata 'it's quite impossible to finish it only in 7 weeks ' . Lagi2 subjek mandarin tu..

semalam, pelbagai assignment aku dapat dan yang paling penting dalam shortsem ni ialah kena hasilkan satu produk untuk diketengahkan . This assignment is for subject Entepreneurship and Career Guidance 2. 2 subjek ni kami, students, kena hasilkan produk untuk diketengahkan or di komersialkan..

bila dapat saja assignment ni, pelbagai produk yang nak diketengahkan muncul dari kotak pemikiran ni.. Ada yang logik dan ada yang merapu. hahaha, tapi tulah, nak cari produk yang betul2 the best memang susah.


Mohon pandangan dan idea berguna daripada semua  !



SOALAN : Apakah produk yang praktikal untuk diketengahkan pada masa kini ?




No comments:

Post a Comment